Cookiedöden – vad är det, vem och hur påverkar den?

Apple har redan begränsat spårning av data och 2023 slutar Google stödja tredjepartscookies. Blir det spiken i kistan för effektiv digital marknadsföring? Eller hittar vi nya, smartare sätt att kommunicera till rätt person vid rätt tillfälle? Se vårt panelsamtal där vi diskuterar cookiedöden.

Har du koll på hur cookiedöden påverkar ditt arbete som kommunikatör eller digital marknadsförare?

Eller känns det snarare så här? 🤯🥵🙈

I ett livesänt panelsamtal diskuterar Lisa Bydler och Julia Emanuelsson från Curious Mind tillsammans med Max Hänni från SearchIntent hur deras olika roller förändras och framför allt, vad de tror är vägen framåt för effektiv digital kommunikation. Panelen leds av Emma Lindén, vd på Curious Mind. Missade du livesändningen så kan du lyssna in i efterhand här!

Sedan kommer du nog känna lite mer så här inför cookieläget 🤩💪