Vad vi gör

Anlita en marknads­koordinator

Ibland behövs avlastning på marknadsavdelningen. Någon som kan ta tag i saker och samordna arbetet. Då kan lösningen vara att hyra in en marknadskoordinator med erfarenhet av digital kommunikation.

Kontakta oss
Vad vi gör

Låt oss prata närmare!

Fyll i formuläret så återkommer vi snabbt som ögat.

Så arbetar vi med marknadskoordinering

En marknadskoordinator jobbar traditionellt nära marknads- eller kommunikationschefen och har en samordnande och ofta bred roll.Att koordinera alla marknadsaktiviteter kräver struktur, ett operativt driv och förmågan att kunna lyfta blicken när det är fullt upp. Marknadskoordinering i konsultform från oss på Curious Mind innebär att du får hjälp av en erfaren person som är van vid tekniska system och har ordets gåva i tal och skrift. Det är dessutom en problemlösare som ser till att arbetet går framåt och projekten går i mål.

Exempel på vad vi kan hjälpa till med:

  • Förvalta intranät och extern webbplats
  • Vara kontakten med partners och byråer
  • Stötta i kravställning och beställning
  • Webbanalys och rapportering
  • Skriva texter för olika kanaler
  • Bildhantering.

Våra konsulter är vana vid att snabbt komma in i olika organisationer och nya rutiner – en viktig egenskap när tempot är högt och behovet av avlastning är extra stort. Anlita en erfaren konsult från Curious Mind för att få hjälp med er dagliga kommunikationsarbete.

Se även