Ibland behövs avlastning på en marknadsavdelning. Någon som kan ta tag i saker och samordna arbetet. Då kan lösningen vara att hyra in en marknadskoordinator med erfarenhet av digital kommunikation.
Kontakta ossFyll i formuläret så återkommer vi snabbt som ögat.
En marknadskoordinator jobbar traditionellt nära marknads- eller kommunikationschefen och har en samordnande och ofta bred roll. Att koordinera alla marknadsaktiviteter kräver struktur, ett operativt driv och förmågan att kunna lyfta blicken när det är fullt upp. Marknadskoordinering i konsultform från oss på Curious Mind innebär att du får hjälp av en erfaren person som är van vid tekniska system och har ordets gåva i tal och skrift. Det är dessutom en problemlösare som ser till att arbetet går framåt och projekten går i mål.
Våra konsulter är vana vid att snabbt komma in i olika organisationer och nya rutiner – en viktig egenskap när tempot är högt och behovet av avlastning är extra stort. Anlita en erfaren konsult från Curious Mind för att få hjälp med er dagliga kommunikationsarbete.